Путник може да изјави рекламацију на доплатне карте и опомене за доплатне карте у року од осам дана од датума издавања усмено у просторијама Приградске аутобуске станице у ул. Булевар 12. фебруар бб, телефоном на број 0800/018-802 , писаним путем и електронским путем уз доставу потребних докумената.
Приликом подношења рекламације, путник је у обавези да достави доплатну карту или опомену за плаћање доплатне карте на увид, као и фотокопију наведених докумената и личну карту на увид. Путник који рекламацију изјављује усменим или телефонским путем или електронски, дужан је да у року од 48 сати од изјављивања исте Дирекцији достави фотокопију доплатне карте или опомене за плаћање доплатне карте, као и фотокопију личне карте. Уколико путник не достави наведена документа у потпуности нема право на рекламацију, о чему се без одлагања обавештава.
Рекламација уложена електронским путем подноси се попуњавањем означеног обрасца која у делу ДОКУМЕНТАЦИЈА мора да садржи потребна горе поменута документа. Из наведених докумената треба да се виде подаци који се налазе у попуњеном обрасцу.
Закон о заштити потрошача:
– комисија за решавање рекламација потрошача,
– саветодавно тело ЈКП Дирекција за јавни превоз Града Ниша.
Рекламација формулар