Телефон за бесплатне позиве

0800/018-802

ПРЕУЗИМАЊЕ НОВЕ АПЛИКАЦИЈЕ NiCard

Поштовани корисници јавног превоза, у протеклих неколико дана извршена је дорада одређених функционалности апликације NiCard.

Како би апликација функционисала исправно, потребно је да сви корисници који користе апликацију NiCard одраде ажурирање исте. Ажурирање се може извршити након претраге апликације NiCard на play store-u/app сторе, кликом на ,,Ажурирај’’.

Након отварања апликације, приказују се стајалишта у близини корисника, са аутобусима који су на линији и који ту пролазе. Одабиром жељеног стајалишта, осим преосталог времена до доласка аутобуса на стајалиште систем приказује и број преосталих стајалишта.

Уколико се пак корисник налази на почетном стајалишту, где још увек нема пријављених возила, корисник се путем линкова приказаних у делу ’’остало’’ директно шаље на сајт ЈКП Дирекције за јавни превоз града Ниша, где врши увид у важећи ред вожње.

Корисницима је осим наведених новина понуђено и да одаберу осветљење екрана, у делу подешавања апликације, кликом на ’’Тема’’, где се врши одабир тамног односно светлог позадинског осветљења.

ГРАДСКИ И ПРИГРАДСКИ РЕД ВОЖЊЕ

субота, 14. дец 2024.

Аутобуси у градском и приградском саобраћају данас возе по реду вожње.

Упутство за коришћење NiCard мобилне апликације

ИНФОРМАТИВНИ ЦЕНТАР
(CALL CENTAR)

Телефони за информације о реду вожње, приговоре, жалбе и сугестије на пружање услуга јавног превоза путника и понашање возног особља су:

018/505-656, 018/505-665 и 066/80-60-045

Телефони за бесплатне позиве у оквиру фиксне мреже за рекламације на опомене и доплатне карте:

Email: info@jgpnis.rs i callcentar@jgpnis.rs